wtorek, 27 listopada 2012

Warsztaty szydełkowe

A tak było na warsztatach organizowanych przez grupę Mycork artystycznie z szydełkowania w niedzielę 25 listopada:






Bardzo się cieszę , ze mogłam je poprowadzić.



Spędziłyśmy bardzo miło wieczór, z komentarzy na fb ,wiem, że niektóre dziewczyny jeszcze kontynuowały  naukę swoich umiejętności w niedzielny późny wieczór w domu.


Dziękuję wszystkim za udział , bardzo mi miło ,że mogłam Was poznać.
 Pozdrawiam serdecznie.

Możecie też przeczytać relację z tego spotkania jednej z uczestniczek- tutaj
Szydełka w dłoń! ;-).

17 komentarzy:

  1. O rany to musi być cudowne uczucie szydełkować w tak licznym towarzystwie! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale Wam fajnie chciałabym się nauczyć :)))

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. ale świetne spotkanie, sama chętnie bym się wybrała na takie warsztaty pod Twoim przewodnictwem:)))
    uściski

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne spotkanie, gratuluję prowadzącej :) sama bym tam posiedziała z szydełkiem z przyjemnością :)

    OdpowiedzUsuń
  5. oj też chętnie wybrałabym się na takie spotkanie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne warsztaty. I tak duże grono, wow, to dodaje skrzydeł;)))
    Widać, że pięknie wszystko zorganizowałaś:)
    Ściska i podziwiam:))**

    OdpowiedzUsuń
  7. No zazdroszczę takiej imprezy, fantastyczny widok, kilku szydełkujących, do reszty pochłoniętych Pań:)

    OdpowiedzUsuń
  8. a jak ja szukałam pół roku temu to nikt nie robił takich akcji, więc się z filmików uczyłam na you toube :( ZAZROSZCZĘ TAKIEGO MIŁEGO SPOTKANIA :D

    OdpowiedzUsuń
  9. ja etz dziekuje bylo super :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Widac że spotkanie odbyło sie rewelacyjnie.... zazdroszcze :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fantastyczna rzecz! Szydełkować w takim tłumie... to musi być przeżycie. ach!

    OdpowiedzUsuń
  12. o to mi by się p[rzydały takie warsztaty. Ciekawe gdzie one były

    OdpowiedzUsuń
  13. ale jestem dumna z Ciebie :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Widać ,że fantastyczna atmosfera , aż miło. W takim towarzystwie nie straszne żadne rozmiary narzut Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. zazdraszczam takiego szydełkowego spotkania, choc moja wiedza i umiejetnosci szydelkowe kuleja jeszcze :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...